Sunday, March 19, 2006

Windstilte...

Amerika is toch niet zo wireless als ik dacht. Internet is moeilijk te verkrijgen -of erg duur-, waardoor de gelijkmatige stroom updates op mijn blog uitblijft, tot nog toe. Maar hier ga ik iets op verzinnen!

Ik zit nu in Point Montara Youth hostel, vlak onder San Francisco. Ik heb een hoop mensen ontmoet en het woord toeval langzaam maar zeker uit mijn woordenboek geschrapt. Ik heb geluncht op een abelone-farm 40 mijl boven San Louis Obispo bij niemand minder dan de adviseur van (oud) President Reagan en diens vrouw. Ik heb gefietst, ben gereden, heb gescholden, gehuild, gejuicht, geschreeuwd - kortom: geleefd!

Dit alles, en meer uitgebreid en exclusief, vanavond op 4000miles.blogspot.com!

3 comments:

Anonymous said...

haaj pepijn

Jij heb ook zon geluk he... ut kan nooit op.
En... heeft die adviseur nog iets losgelaten:p schandalen ofzo. hahah
nou nog veel plezier he.

kusjes hannah

p.s. geleeft schrijf je met een d ... hahha

Anonymous said...

heej pepijn ik h ad voor mijn spreekbeurt over de Vrije school een 8.5 het beste punt van de klas :)

Anonymous said...

Hey hannah, super goed! Ik zal gauw weer wat schrijven.
Groetjes Pepijn