Sunday, June 25, 2006

Het Begin van het Einde

Rangely, Co - Nog 200 mijl

Van Rangely naar Salt Lake

Over drie dagen zal ik met gejuich in Salt Lake City onthaald worden, wat betekend dat ik over een weekje in het vliegtuig zit. Terug naar Amsterdam. Ik heb gefietst, gegeten, gezwommen, geraft, genoten, gezwaaid, gehiked, gedanst, gezongen, gehuild en gelachen. En dat alles meer dan eens.

Gelukkig is mijn leven lang, en de wereld groot, zodat er zeker nog vele avonturen volgen zullen. Maar niet voordat ik weer eens in mijn eigen bed geslapen heb, de geur heb geroken van mijn ouderlijk huis, met blote voeten over de warme straatstenen in het dorp heb gewandelt, een patatje met gegeten heb, en iedereen die me lief is een stevige omhelzing gegeven heb!

Voila,

Vanuit Amerika, levend, meer dan ooit,

Pepijn

1 comment:

Anonymous said...

Pepijn,

Jammer, uiterst jammer vind ik het dat je terugkomt naar NL. Met veel plezier heb ik je avonturen aan de andere kant van dat water gevolgd, helaas dat hier nu een einde aan gekomen is.
Daarentegen is het natuurlijk ook weer prachtig om je soon weer in real-life te zien en de verhalen die ik gelezen heb in geur en kleur aan te horen. Ik weet niet waar je je op dit moment bevindt, maar ik zal eens gaan achterhalen waar dat is.

Groeten,
Iemand die tegen je op kijkt...